Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem pružná a snadno se přizpůsobuji?

Slyším tuto větu a hlavou mi běží můj život, kdy jsem nebyla schopná ve svých třiceti letech rychle reagovat na životní situace. Je tomu dnes jinak? Jsem jiná a nepoznávám tu mladou ženu v sobě, která se tak bála změn, žila v obavách a nového.

Poslední týdny přidává král letošního roku kůň do rychlosti a události přichází s takovou rychlostí, že se nestačím někdy ani řádně nadechnout.

Poslouchám řečníka na Brněnských tousmástrech, kde dostáváme cenou radu do každodenního života. Je možné všechno. Stačí si připustit, že mohu být tím, čím chci, že mohu dosáhnout všeho, na co si pomyslím. Dokáže to moje mysl?

Rychlý běh dnů, setkání a poznávání se propojuje a rozpouští jako cukr v kávě. Všechno má svůj význam a jeho pochopení, uchopení do svých rukou je jenom na nás. Žijeme v rychlé a nádherné době. (Díky pane Horáčku, za krásnou píseň).

Dostávám radu a přijímám ji, dostávám ponaučení, přijímám ho, dostávám příležitost pro změnu a využiji ji? Jsem opravdu dostatečně pružná a umím svůj život změnit, abych byla spokojená a naplněná vnitřním klidem a hojností?

Přichází mi vzácné rady, předávám je dále svým blízkým, všichni jsme jedno, propojeni a na jedné lodi nebo přesně Zemi, v jednom vesmíru v této chvíli.

Opakuji si, že jsem pružná a posílám esemesku Michaele, které udělám radost. Nasát esenci vůně je omamně povzbudivé a obtisknout si do nitra slova a souznít s nimi je úlevné.

Už nemusím cválat rychlostí koně, mohu prostě být a splynout s proudem událostí, vybírat si pro sebe jako v supermarketu, mám na výběr a je to svobodné.

Poslední rok jsem se nevěnovala moc psaní, protože jsem měla pocit, že mé pocity nebudou nikoho zajímat a že si prožívám obyčejné věci. Nechala jsem se inspirovat Míšou, Romanem, Andreou a dalším, že svými řádky naopak mohu někomu pomoci, naštvat ho nebo vyprovokovat k akci.

A akce je to nejlepší, co pro sebe můžeš udělat.

Autor: Vlasta Puklová | středa 29.10.2014 9:26 | karma článku: 5,70 | přečteno: 721x
  • Další články autora

Vlasta Puklová

Otázka: Kde mohu koupit dobrý čaj?

Odpověď. Milá kamarádko, Krásná otázka a moje odpověď bude tedy odpovídající. Chceš rychlou nebo správnou odpověď? Dobrý čaj. Co je to dobrý čaj a jak si ho představuješ? Mohu napsat pouze svůj, subjektivní názor na čaje, které používám sama.

1.3.2014 v 12:59 | Karma: 6,56 | Přečteno: 761x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Puklová

První kapitola prodává

Nová kniha Marka Dzirasy vznikala delší dobu než nám čtenářům bylo milé, přesto počkat se vyplatilo. Byla jsem u křtu a o to víc jsem se těšila na první řádky a slova muže, který inspiruje nejen český národ a obohatit i můj život.

14.2.2014 v 9:36 | Karma: 5,36 | Přečteno: 181x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Puklová

Pravidla obchodního partnerství

Dostávám zprávu s termínem schůzky na skypu v 10,30. OK, potvrzuji termín. Čas plyne a druhý účastník hovoru není na příjmui, nekoná se. Žádná omluva ani zpráva, kdy se dostaví. Nejsem zvyklá na nedochvilnost ani na nedodržení termínů. Něco není v pořádku.

10.2.2014 v 21:11 | Karma: 6,21 | Přečteno: 436x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Puklová

Vánoce, singl a kouzla

Pro singl jedince každoroční písnička, která má stejný text a každý rok je smutnější a více uplakanější. Singl ještě neznamená, že člověk nikoho nemá, je jenom bez partnera a přitom má rodinu, děti, rodiče, kamarády. Jsou lidé, kteří už nikoho nemají a jsou sami. Smutný, proto je dobrý mít skvělé přátele a udržovat s nimi vřelé vztahy i o vánocích.

21.12.2013 v 10:49 | Karma: 8,98 | Přečteno: 493x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Puklová

Dovoluji si být, dovolíš si i ty být?

Poslední dobou ke mně přicházejí nové pojmy, přesto že slova znám, vyslovuji je s jiným nábojem. Opravdu má slovo takovou moc, má svojí dynamiku či energii, která se pozměněním promění v jiný význam? Petr je expert přes češtinu, však má také na to titul MgA, rád si hraje slovíčky a baví mě ho sledovat, jak zná antiku a někdy si říkám, že tam snad někdy i žil. Je noblesní v projevu a proto asi trpí, když slova komolím, nemluvím spisovně a moje moravština je slyšet z každé věty. Naše setkání u kávy je velkou zábavou, hrajeme si jako děti a náš smích zní do všech koutů kavárny, v které sedíme.

19.12.2013 v 10:52 | Karma: 6,45 | Přečteno: 355x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

Charkovská oblast evakuovala deset tisíc lidí. Situace je kritická, míní expert

18. května 2024  11:04,  aktualizováno  16:10

Sledujeme online Ukrajina od zahájení ruského pozemního útoku v Charkovské oblasti v minulém týdnu evakuovala už...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 83
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 886x
www.puklova.cz

Seznam rubrik